Saturday, March 9, 2013

Pump it up beach body

Fiona Fegan Body Slimming Yoga Dance

               Sudah 2 minggu aku mengamalkan DVD ni,.. PUMP IT UP BODY BEACH by Fiona fegan ni. walaupun asalnye masa nak beli tu berbelah bahagi antara pump it up fiona dengan deanne berry tapi last aku try fiona fegan ni... seminggu khas untuk menghafal step...


                Walaupun pakaian agak sakit mate menengoknye (ahaks) nama pun beach body. tapi memula buat tu cam biasa2 je je sebab tak pernah buat,.. tapi selepas seminggu buat seronok plak (act mana pernah ada DVD yg aku kata tak best pun) tapi kalau dah buat tu mmg seronok je cume lagu dia je tak berapa nak best,.. susah nak dapat feel,.. tapi sebab antara beberapa senaman yg aku dah buat ini paling senang... ye senang sebab yoga... see aku ulang lagi sekali sebab yoga...

untuk memudahkan korang nak membelek ape yg ada dalam DVD fiona ni aku bagi link kat korang klik kat sini : http://www.youtube.com/watch?v=6btHDBQXer4
full vedio tau durasi selama 58 minit....

                 Sebab ape aku kata senang? sebab yoga ni banyak regangan,... walaupun dia ada senaman campur2 step cha cha n mamba tapi still banyak regangan dann kekadang aku rasa belly dance pun dia sumbat sekali.. bagi yg berperut boroy cam aku ni akakakak boleh la cari or korang klik je link kat atas tu buat depan komputer korang,... senang je beb senam ni tapi mmg gile kaw2 dia bagi. jangan lupe utk jaga pernafasan sbb pernafasan ni mempercepatkan lagi metabolisme badan dan membakar kalori dan lemak dengan efektif. try la mudah dan masa pun tak panjang sejam je... korang nak kurus tak? buat lah aku pun tgh usaha lagi setelah beranak 5... kena anak last ni kan cam takde due date sooo lambattt sangat rasanya nak jatuh berat tu.. tak pe usaha tangga kejayaan...      

                  WARNING : kepada sesapa yg rasa malu tu make sure takde org kat umah masa buat SEBAB part yg seksi meksi tu (bab PUMP) boleh menyebabkan digelak atau dikutuk.... wakakakakakakak tapi aku slumber badak je depan anak n laki aku korang nak kata huduh ke buruk ke aku pedulik hape janji aku senam.....

                  Selamat mencuba..........  

2 comments:

  1. uiks..syuk x join skalik kaa...?? ahahahah

    ReplyDelete
  2. ahaks,.... dia cabut lari... ajak join terus berdesup hilang..

    ReplyDelete