Tuesday, December 4, 2012

The Ultimate Workout. Pump It Up High Energy

Promo DVD Puum It Up. Burn It. Lost it.

         DVD lost it with dianne berry ini salah satu senam tarian berbentuk tinju dengan sedikit tarian hip hop yang sangat menarik dan agak mudah diikuti. durasi vedio ini sejam 15minit (lebih kurang) agak lama untuk satu2 sesi jika masa anda sangat terhad. walaupun meminati senaman ini tapi DVD come on get up and dance tetap menjadi pilihan teratas kerana sangat bersesuaian dengan diri ku ini. ini kerana tempoph senaman itu tidak lebih sejam dan gerak berterusan membuatkan susah untuk berhenti setengah jalan.

cuba untuk cari link DVD ini tapi tidak jumpa plak kat youtube. so kalau rasa nak try boleh la tgk cover yang disertakan dibawah.
Memandangkan DVD senamrobik atau aerodance-robik ni agak banyak di pasaran tetapi pilihan juga harus lah bertepatan dengan kehendak diri dan kemampuan seseorang. Bagi yang baru hendak berjinak2 dengan senaman berbentuk tarian mestilah biasakan diri dengan tarian yang paling mudah dan ringkas supaya anda tidak silap dan boleh menyebabkan kecederaan otot dan kecederaan dalaman.



No comments:

Post a Comment